poniedziałek, 2 września 2013

Kosmetycznie: Idealny podkład do twarzy

Dzisiaj napiszę o ważnych dla mnie produktach do makijażu, a dokładnie o podkładach jakie używam.

Dobry podkład jest podstawą makijażu, a idealnie dobrany potrafi zdziałać cuda. Wiem jak ciężko jest dobrać pasujący do naszej cery podkład, bo sama bardzo długo szukałam idealnego dla siebie, dlatego przedstawię Wam dwa dla mnie idealne podkłady, godne polecenia osobą o podobnej cerze do mojej :)

Moją cerę na chwilę obecną mogą ocenić jako mieszaną ze skłonnościami do niedoskonałości. Swojego czasu walczyłam z trądzikiem, pozostawił on po sobie przebarwienia, których się pozbyłam w 80%, a 20% muszę ukrywać, dlatego przy wyborze kierowałam się dobrym kryciem.

Jeśli chcemy kupić podkład idealny musimy wziąć pod uwagę dwie kwestie: typ cery oraz jej najczęstsze problemy. Podkłady mają różną konsystencję i wybiera się je w zależności od tego, jakie zadanie mają spełniać.

Obecnie posiadam dwa podkłady i są to zdecydowanie moi faworyci.


Estee Lauder, Double Wear



Tego podkładu używam na co dzień. Wyjątkowo trwały, utrzymujący się na buzi cały dzień. Jest lekki, zapewnia świeży i naturalny wygląd. Łatwo się rozprowadza, nie pozostawia smug. Jego krycie jest średnie, przy jednej warstwie, dla lepszego krycia można użyć drugiej. SPF 10. Buteleczka 30 ml.


Konsystencja lekka, jedwabista.


Mały minus za brak dozownika, ale podkład jest na tyle rzadki, że swobodnie wypływa i można go zużyć do końca.


PAESE specjalistyczny podkład pielęgnujący MATUJĄCY



I to jest to! Moje cudeńko. Bardzo dobrze kryje, matuje. Nie tworzy efektu maski, nie zapycha, nie uwydatnia suchych skórek. Buteleczka 30 ml. Dla mnie numer jeden. Pozostanie ze mną już na długo.



Kremowa konsystencja musu, dzięki czemu podkład bardzo dobrze się rozprowadza na twarzy.
Podkład nie posiada pompki tylko szpatułkę, ale nie przeszkadza mi to, wręcz przeciwnie, bardzo odpowiada mi taka forma.


Podsumowując: Każdy inny, ale oba idealne :) Polecam wszystkim dziewczyną szukającym bardzo dobrego krycia, a przy tym czegoś lekkiego i trwałego.

16 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wpis, na pewno z niego skorzystam! ;-) blog oczywiście obserwuję i dziękuję za odwiedziny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. o pierwszym duuużo już słyszałam :) a co do tego z paese, ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję oczywiście i zapraszam do mojego grona obserwujących
    www.gosiatestuje.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja teraz używam tylko kremów BB, mam JESZCZE delikatną cerę :P czasem zdarzy się pryszcz, ale jakoś go maskuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Estee Lauder - u mnie na liście do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten z Estee Lauder ale używam na specjalnie okazje. na codzień najlepiej sprawdza się u mnie Vichy Dermablend.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja aktualnie uzywam podkladu clinic w podobnym szklanym pudełeczku do estee lauder ;) jak mi sie skonczy to przed kupnem nowego koniecznie wyprubuje te ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbowac ten EL w końcu...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wypróbować ten z Paese. Mam nadzieję, że znajdę go w prawie białym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio zdecydowanie od podkładów wolę kremy bb - ale te prawdziwe :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - blog uzupełniam o vlogi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę koniecznie wypróbować ten Paese. Cena jak piszesz poniżej 30 zł mi pasuje pytanie tylko gdzie go dostane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. www.paese.pl/stoiska

      w Rossmanie i Super-Pharm go nie ma, można jeszcze szukać w małych drogeriach.

      Usuń
  12. ja wciąż szukam takiego,który by mnie zadowolił ale jeszcze go nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ani jednego ani drugiego nie miałam, choć ten z Estee Lauder mnie zaciekawił. ja jestem wierna Revlon Colorstay, mam podobnie jak Ty problemy z niewielkimi przebarwieniami i bliznami więc muszę mniec podkład który zapewnia dobre i długotrwałe krycie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tym podkładem z Paese mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń