piątek, 13 września 2013

prze_bieg ColorFun5km - Warszawa

Już w niedzielę 15.09 na Stadionie Narodowym odbędzie się niezwykła, najbardziej kolorowa, najbardziej muzyczna i nietypowa impreza biegowa - prze_bieg ColorFun5km! Pięć kilometrów po ulicach Warszawy w chmurach kolorowego proszku - takiego wydarzenia Polska jeszcze nie widziała.

Podczas biegu nie będzie mierzony czas, celem imprezy jest wykrzesanie z uczestników sto procent radości, energii i dobrego humoru. Nikt się nigdzie nie śpieszy, nikt nie rywalizuje. Wyznaczoną trasę można przebiec, przetruchtać albo przespacerować, wedle uznania. Do pokonania jest pięć kilometrów ulicami w okolicy Stadionu Narodowego. ColorFun5km to impreza dla wszystkich - młodych, starszych oraz seniorów.

Czego możecie się spodziewać? Sprawdźcie sami:


Nie zastanawiajcie się, przybywajcie, biegajcie i poddajcie się kolorowemu szaleństwu! Ja osobiście nie mam możliwości wzięcia udziału w tej imprezie, ale Wy jeśli możecie to korzystajcie, bo naprawdę zapowiada się świetna zabawa :)

17 komentarzy:

  1. A ty będziesz? Marzyło mi się to miejsce ale niestety w tym roku nie dam rady. Może w przyszłym jeśli będzie ;) Zazdroszczę tym co tam będą!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, akurat niedzielę mam wolną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna inicjatywa!
    Zachęcam do udziału w ABS wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. super post:D~

    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bym chciała wziąć udział w takim maratonie. Mnóstwo dobrej zabawy i zdrowy tryb spędzenia niedzielnego dnia. Niestety za daleko mieszkam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna inicjatywa, chętnie porobiłabym zdjęcia na tym wydarzeniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie bym chciała tam być, ale w tym roku już tego wszystkiego nie ogarnę, wkrótce i tak wybieram się do ?Wawy na maraton, może zostaną dla nas kolorowe proszki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo jejku, szkoda że u mnie w mieście czegoś takiego nie ma :c Za to w przyszłym tygodniu, jest organizowane zombie walk, więc już nie mogę się doczekać! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że ta idea zawita też do innych miast Polski i będę miała okazję wziąć w czymś takim udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mega mi się podoba idea color runów, niestety mieszkam daleko od Warszawy, a teraz jestem za granicą i nie mogłam wziąć udziału ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. ColorFun nie jest brandowany, jak ColorRun, tzn nie jest częścią tego cyklu, ale mam nadzieję, że się udał ;)
    Ja biegłam (choć dużo osób po prostu spacerowało) w ColorRun w Dortmundzie 25.08 i było absolutnie czadowo :) zielony proszek wygrzebywałam (bo nim dostałam centralnie od mojego partnera caaaałą garścią) z uszu jeszcze dwa dni po (yyy, jak to możliwe ;) a jednak) :D

    OdpowiedzUsuń