poniedziałek, 16 września 2013

Trening na uda i pośladki


Chyba każda z nas pragnie mieć pięknie wyrzeźbione uda i pośladki. Mięśnie nie lubią rutyny, dlatego warto znać więcej rodzajów ćwiczeń i urozmaicać sobie treningi. Zamieszczam poniżej zestaw ruchomych obrazków. Na początek możesz wybrać cztery, lub pięć kombinacji i wykonać je w dwóch seriach, resztę pozostaw na kolejny trening. Wykonuj wybrane zestawy na zmianę, aby mięśnie odpoczęły.

Ćwiczenia wykonuje Katrina




Ćwiczenia na uda nie są niczym skomplikowanym, ale należy wykonywać je regularnie aby przyniosły zaskakujące efekty. Im więcej czasu poświęcimy na trening tym efekty będą bardziej widoczne.

23 komentarze:

  1. szczerze - uda i pośladki chyba lubię ćwiczyć najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też! :) i chyba właśnie dlatego, że szybko widać efekty.

      Usuń
  2. Właśnie na ten tydzień zaplanowałam sobie pracę nad pośladkami :). Ostatnie z tych ćwiczeń to jedno z moich ulubionych, z tym że ja je wykonuję oparta na łokciach (wtedy nie wygina się tak odcinek lędźwiowy kręgosłupa) :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja szybko nudzę się ćwiczeniami. Chyba jeszcze szybciej niż moje mięśnie :) Podobają mi się te gify, gdzie widać jak poprawnie wykonywać ćwiczenie!:)
    W ogóle świetny blog, dodaję do obserwowanych!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super ćwicznka ;) muszę wpleść je w swój trening

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już wgl nie mam motywacji do ćwiczeń -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby nic takiego, a jednak mogą być niesamowite efekty :) Ja ćwiczę z Ewą, czasem z Mel b, a teraz podjęłam się squat challenge. Ćwiczenia, które zaproponowałaś wchodzą w skład wymienionych przeze mnie treningów. Mimo wszystko możliwe, że zrobię sobie kiedyś taki oddzielny, specjalny na uda i pośladki :) Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ćwiczyłam kiedyś z Ewką, a treningi z Mel B bardzo lubię.

      Usuń
  7. Cudowne ćwiczenia, najbardziej podoba mi się te z hantlami. Ja uwielbiam ćwiczyć wszystko, oprócz brzucha,ale już 8 dzień wzmacniam go codziennie - podjęłam się takiego wyzwania:) Za to jeśli chodzi o powtarzanie tych samych zestawów,to się zgodzę - ostatnio nawet moją ulubioną Mel B na pośladki muszę modyfikować,bo moje nogi się znudziły i nie było czuć efektów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ćwiczeń na uda i pośladki jest cała mas :) A tu widzę kilka bardzo znajomych ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. zrobie ten trening jutro bo dzis juz jestem po skalpelu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wyglada na coś skomplikowanego , można ćwiczyć Ha ha ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwyciłam się wczoraj Twoim postem i muszę się pochwalić - właśnie skończyłam drugą serię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! ja też dołączyłam do mojego codziennego treningu te ćwiczenia :)

      Usuń
  12. Miałam okazję próbować kilka z tych ćwiczeń - polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę spróbować, ćwiczenia wydają się efektywne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w tej chwili zrzucam kg i moim głównym ćwiczeniem jest jazda rowerem, ale myślę, że jak już dojdę do etapu w którym będę tylko ulepszać ciałko to chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jutro jakichś na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. proste ćwiczenia :) mam nadzieję że okażą się skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zajebiste te ruszające się obrazki :) kurde, chyba spróbuje poćwiczyc razem z nią :) przydało by mi się to na moje wcale ujędrnione ciało hehe

    OdpowiedzUsuń